söndag 11 december 2011

Tredje Advent

Full rulle har det varit hela helgen eftersom syrran varit här!

Har hunnit med bland annat lunch på kapellbacken i fredags och ett julbord i lördags med Emils familj, sen har vi mest umgåtts... I dag gick jag upp tidigt och åkte över och vinkade hej då:) Sen tog jag med mig Isabella hem och vi har bakat mjuk pepparkaka och lussekatter som vi bjudit på nu i kväll när pappa, Gudrun, farmor och farfar varit över på glöggfika:)

I morgon ska vi dra en sväng till Västerås och handla de sista två julklapparna, tack gode gud för att dom är klara snart så slipper man fundera mer på det:D

Förresten var jag över till en tjej i Fagersta i dag och köpte en stor gammal skänk av henne som ska bli mitt projekt.. Men det visar jag i den andra bloggen:P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar