söndag 6 november 2011

Nämen Hallå!:)

Det var ju inte i går som man skrev blogg heller! Tänkte inte bli långrandig i dag heller men tänkte bara skriva att jag lever o frodas hehe:P Dagarna far på alldeles för fort o det känns som att man har nått att göra hela tiden vilket ju är roligt!:)

Har ju inte skrivit här på mer än två veckor o sen sist har jag väl umgåtts med vännerna till exempel hade jag o Hanna en utflykt till Långgruvan härom veckan, varit i Västerås med Emma o i fredags drack vi lite vin, Lillen har haft två träningar med agilityn på skolan, Luna har fått sitt sista vaccin o även blivit avmaskad, fått nya iPhone 4S (:D), krattat gården, ätit på Kina med Lotta o jobbat drygveckor också!

I dag har jag o mamma varit i Ludvika, handlade en ny söt lampa till hallen o lite smått och gott... Pyssel som jag ska göra julkort av bland annat!:) Kul:) Efter det åkte vi till Semla och tränade lite med Lillen:) Sen har Emma varit här på kaffe:)

Bjuder på lite bilder som tagits sen sist, jag måste bli bättre på att ta bilder btw..

Vinkväll med Hanna

Vinkväll med Hanna

Kino o Luna gosar

Emil o Molly:)

Kattmys

Kino o hans katt myser igen:)

Hela vårt zoo snarkar...

Hanna vid en gammal byggnad vid Långgruvan

Vid Långgruvan

Från i fredags när Emil skulle på maskerad, dock är han inte med på bilden, men bild på honom o hans kostym finns han taggad i på Facebook:D

Kino tyckte Jonas mask var så frän så han ville också prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar