torsdag 17 november 2011

Mest hundsnack:)

Ja, vad har man haft för sig sen sist då?

I måndags var jag i Norberg med Lillen o tränade lite Agility uppe i Klackberg, dock gick det sådär, han var väldigt ofokuserad o sprang o skvätte överallt. Vi tror nästan att chippet har börjat gå ur kroppen, kastreringschippet, men det verkar konstigt eftersom han bara har haft det snart 4 månader. Dom ska ju hålla 6-12 månader men han verkar som att han vaknat ur en dvala o skvätter o sprätter som innan chippet.
Blir nog att boka tid för kastrering, undrar hur lång läkningstiden är? Måste googla så han inte måste gå med tratt på julafton eller nått:P För övrigt har jag ju handlat hem lite Agility grejer som vi tränar med o vi var ute o dag en sväng o jag håller på o lär in sitt o stanna kvar. Något som Lillen inte riktigt fattat tidigare men nu går det bra! Jäkligt bra att kunna när vi ska köra hinder o sånt. Skulle anmäla mig till Fagersta kennelklubb i Semla till agilitykurs men dom hade redan kommit halvvägs i den så ska hoppa på från lektion ett när den börjar nästa gång. Så himla kul är det... Även bra att en annan är helt slut när man är klar:P

Annars har jag jobbat två nätter måndag-tisdag och i går kväll var Emma här o vi pysslade ihop lite julkort. Första och sista gången jag gör egna, skäms ju, vågar kanske inte skicka iväg dom. Blir aldrig så fina man tänkt sig.

Har slagit in våra första julklappar för året för en stund sen också:) Morsan har varit o hälsat på också..
Och tidigare i dag var det Kinos tur att hänga med på träning, så vi har övat spår och det var superkul! Kino var lite svårstartad men kul att se när han nosar o letar:) Så det ska vi göra fler gånger! Har två gånger kvar hos Katarina så tar nog en till agility med Lillen o sen en till spårning med Kino:) När dom är slut har jag varit femton gånger hos henne! Och det har varit värt varende krona kan jag lova.

Tittar precis på Fråga Olle dokumentären som handlar om milfs och gilfs... Haha... Vet inte vad man ska säga faktiskt?:)

I morgon vid tre snåret styr vi mot Norge iaf! Och eftersom Linus fyller om den sista så ska han få presenten i morgon o det ska bli så kul att se honom i hans coola kläder vi köpt:P

Kommer några bilder från mobilen strax...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar