torsdag 15 september 2011

Endast 44 timmar kvar av denna arbetsvecka!:P

Gud va jobbigt det är att jobba dryg vecka, speciellt nu första efter semestern..:/ Men men, bara att ta en dag i taget o beta av timmarna så är den nog strax över!:)

Jaha, måndag tisdag jobbade man förmiddag o då orkar man inte med mkt aktiviteter när man väl kommit hem, så det var mest viloläge i soffan. Hostan o snoret har inte gett med sig än heller! Helt otroligt vilket långdraget skit, måste peta i mig hostmedicin varje kväll innan sängen så jag slipper hosta mig igenom natten.

I går förmiddag var jag o Lillen till Norberg på träning hos Katarina, han fick träffa Våfflan o fick igång henne på lek. Vilket tydligen inte hade hänt med nån annan på ett par år:) Så dom gillade verkligen varandra:) Sen har vi kommit fram till att vi ska börja med klicker träning, så i morrn eller på måndag åker jag över till Arken Zoo o köper en klicker!:) Det ska vi spännande!:)

Btw, så lär vi ställa in kattlådan i skrubben o ha lite öppet på glänt bara för i går kväll när jag satt i soffan, kom det en viss liten Herr Pinky som hade kattsand runt hela truten o skulle upp i ansiktet o gosa o la av världens rap. Inte gulligt.

Nu vill jag att denna helg ska gå fort för på måndag hämtar jag hem lilla Luna!:) Får se vad Sid säger då:)

Har för övrigt hittat en jätte fin promenad slinga här uppe i skogen, med bred fin stig, tar ca en timme så det är lagom:)

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags för skift 4/7!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar