torsdag 12 maj 2011

Nu är det tungt i sluttampen!:)

Dessa två sista skift innan långledigt känns som en evighet! Tiden kommer säkert snigla sig fram i natt!

Varit till mormor med en stor jättefin blomampel som hon kan ha på balkongen, så var även min morbror o hans fru där, det var trevligt!:) Brukar fråga mormor saker om förr i tiden när hon bodde i Finland o när hon kom till Sverige o så, tycker det är så intressant, tänk att hon varit med om ett krig till och med, det är ju helt ofattbart att hon sett stridsflygplan som släppt ner ljusbomber bara några mil ifrån där hon bodde. Jag kan inte ens föreställa mig hur det kändes. Jag tror hon tycker om att berätta saker från förr o jag lyssnar mer än gärna!

Kom hem efter en långis med Erika o Marina o hör o häpna, Emil hade lagat mat åt sig själv, så jag slapp, han hade fixat disken, satt på en tvättmaskin OCH satt på kaffe åt mig! Och då lär jag tillägga att jag inte ens sagt åt honom att göra detta:D Jag är fortfarande i chocktillstånd, haha!

Nej fan, duschen nu sen kör vi åtta snabba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar